Aljaška 2012 – den devátý

Aljaška - 9. den.

Dnešní den bude pro některé spolucestující posledním aktivním dnem na Aljašce. Většina si však zájezd prodloužila o celý týden a bude v cestě pokračovat. Dle původního plánu by se měl uskutečnit  odložený rafting na Six mile creek  a pak odjezd všech do Anchorage, věnovat se prohlídce města, nákupům suvenýrů  a zítra odjet  do Valdezu.

Cestou z NP Denali jsme se zastavili na krásné vyhlídce na horský masiv a Mount McKinley. Zde Lenka telefonicky zjistila, že se rafting z důvodu velké vody nekoná. Přišla však s geniálním návrhem, že se přesuneme k ledovci Matanuska a ti, kterým dovolená ještě nekončí mohou přespat pod stany a počkat na ni do druhého dne.  Cestou na Matanusku zjistila, že je možno večer absolvovat rafting na Matanuska River , což většina kvitovala  s povděkem. I já jsem do toho šel.

Aljaška - Matanuska River

V sedm hodin večer odjíždíme na rafty. Oblékáme se do suchých neoprénů a malým autobusem se přesouváme k řece. Malá instruktáž a hurá na řeku, projíždíme každou vlnou a docela to cáká. Asi po hodině cesty vystupujeme na břeh, kde pro nás připravili oheň a malou večeři. V dešti dojíždíme po jedenácté hodině promrzlí a úplně mokří. Svlékáme se z neoprénů, děláme si čaj a čokoládu. V jednu hodinu jdeme spát, celou noc prší.

9. den – galerie

Matanuska River – galerie

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Random se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.